Mobiele app & Web applicatie
Tuschinski Logesysteem
Pathé Tuschinski heeft, met zaal 1, een van de grootste bioscoopzalen van Nederland. De zaal bevat 735 stoelen verdeeld over 3 verdiepingen. Bezoekers kunnen met, bijvoorbeeld een geliefde, gebruik maken van het loge-arrangement.
Met het arrangement mogen de bezoekers plaatsnemen op een van de 24 loge-bankjes om van de voorstelling te genieten. Daarnaast krijgen zij een menukaart waar diverse hapjes en drankjes op te vinden zijn. Er mag per persoon een hapje en een drankje worden uitgekozen, welke een medewerker op de plaats zal uitserveren.
AppOne heeft voor dat laatste een nieuw proces uitgedacht en een bijbehorend systeem gemaakt wat bestaat uit 2 apps (iPod en iPad) en een wegomgeving. De medewerker neemt via de iPod de bestelling op bij de bezoeker. Al deze bestellingen komen, via een iPad, binnen bij het buffet. Naast bestellingen ontvangen kan de medewerker daar ook instellen welke loges er al verkocht zijn zodat dit zowel op de iPad als op de iPod zichtbaar is.
Alle totalen worden opgeslagen in een database waar een webomgeving aan hangt. In de webomgeving kunnen dagverslagen worden gemaakt, maar ook producten worden beheert en rapportages worden gemaakt.
“AppOne heeft goed meegedacht met de wensen die in Pathé Tuschinski aanwezig waren en heeft daar goed op ingespeeld. De uitkomsten zijn precies naar wens en als gevolg van snelle acties en handelingen van AppOne worden eventuele issues of problemen direct opgepakt en verholpen.”
D. Hanemaayer
Theater manager Tuschinski - Pathé Theatres B.V.
Klant
Pathé Theatres B.V.
Platform(en)
iOS, Android & Web
Oplevering
Mei 2016